Міф 1: Ви повинні їхати назустріч руху.
Це одна з головних причин велосипедних аварій і смертей на сьогодні. Велосипедисти повинні їздити так само, як водії, підкорятися закону, і завжди їхати паралельно руху, а не на зустріч йому. Коли ви їдете назустріч руху, то створюєте чимало небезпеки для себе та інших учасників руху. Водії не очікують будь-яких транспортних засобів, що їдуть по їх смузі їм назустріч, тому що це протизаконно. Крім того, якщо ви їдете назустріч руху, то перевищуєте швидкість в напрямку транспортних засобів, які також перевищують швидкість по відношенню до вас. Якщо ви подорожуєте 20 км. в годину, і вони їдуть з 40 км. в годину, є потенціал для впливу 55 км. в годину, набагато смертельніший ніж вплив 20 км.
Чому цей міф існує: склалося правило, що пішоходи повинні ХОДИТИ проти руху, тому що це дозволяє контролювати ситуацію перед вами і вчасно реагувати на виникаючі загрози. Це справедливо і для велосипедистів. Наприклад, при повороті, вам доведеться постійно озиратися - чи не їде ззаду автомобіль - в результаті вас може занести. Однак, у водіїв набагато більше шансів уникнути аварії, якщо ви їдете паралельно руху.
Міф 2: Сучасні велосипеди коштують дорого.
Вартість і доступність є відносними, проте, легко довести, що багато велосипедів доступні кожному. Багато моделей мають вартість дешевше средненького смартфона. До того ж велосипед замінює цілий ряд фізичних вправ, що підвищує фізичну форму і здоров'я (без оздоровчого клубу), і дозволяє таким чином економити гроші і час! Якщо ви коли-небудь вирішите його оновити, ви можете легко перепродати його за частину того, що ви заплатили.
Чому цей міф існує: Ми не хочемо бути скупими або висміювати кого-небудь, але наш досвід показує, що цей міф, як правило, передається тим, хто в останній раз катався на велосипеді, коли були в моді обручі. Ця людина пам'ятає задоволення, яке він отримував на класному дитячому велосипеді, і відвідує магазин, чекаючи знайти велосипеди за 2000 грн., скільки, він пам'ятає, платили його батьки за його перший байк. Він в шоці, коли бачить, що сучасні велосипеди стоять в рази дорожче, не дивлячись на те, що і технічні характеристики велосипедів так само неймовірно зросли. Велосипед сьогодні - це повноцінний транспортний засіб, який в окремих випадках цілком успішно заміняє автомобіль!
Міф 3: У шоломі вам буде жарко.
Добре, ми визнаємо, що, якщо шолом розжарений, і ви піднімаєтеся на сонці, вам стане жарко, але насправді в шоломі не так жарко. Проте, тестування всіх основних виробників показало, що в цілому, при їзді вгору і вниз по пагорбах і між ними ваша голова відчуває прохолоду в шоломі. Чому? З тієї простої причини, що сучасні шоломи складаються в основному з спіненого полістиролу. Завдяки цьому надлегкому ізоляційному матеріалу, а також значним досягненням в області вентиляційної технології, сучасні кришки тримають голову в прохолоді більшу частину часу, що є одним з чудес сучасного велоспорту і тому навіть професійні гонщики тепер їздять більш безпечно, захищені цими шоломами.
Чому цей міф існує: Всі ці ранні шоломи, які були в основному зроблені з міцного пластику, також були негабаритними і погано вентильованими. Вони пустили про шоломи погану репутацію. Гірше того, багато гонщиків досі використовують ці застарілі моделі і думають, що у всіх шоломах і раніше жарко і незручно. Якщо ви бачите когось, як вони, допоможіть їм, нехай спробують ваш шолом!
Міф 4: Спущені шини неминучі.
Тільки якщо ви дозволите їм такими бути. Те, що ми маємо на увазі під цим, ви можете запобігти в квартирі з невеликою кількістю базового технічного обслуговування. Основний крок для запобігання більшості спущених шин - це хороший "підлоговий насос" (вони прості у використанні з потужною дією, мають міцну основу і вбудований манометр) і накачування шин перед кожною поїздкою. Також не зайвим буде завжди брати з собою в дорогу портативний насос, інструменти для зняття шин, запасні камери або наклейки для камер, у вас завжди повинні бути кошти, щоб виправити проблему.
Чому цей міф існує: Велосипедні шини з низьким рівнем гучності (навіть тоді, коли вони повністю надуті, всередині не дуже багато повітря), як і всі шини (навіть автомобільні шини), вони, природно, втрачають повітря з плином часу через просочування . Коли це відбувається, шини стають м'якше, ніж вони повинні бути, і якщо ви багато їздите, то маєте набагато більше шансів отримати здуті шини. На жаль, більшість людей не розуміють, що регулярно перевіряти тиск в шинах - це нормально.
Міф 5: Велоспорт робить ноги занадто великими.
Велосипед буде робити ваші м'язи і ноги сильніше, так що вони будуть виглядати більш потужними, але більшості людей це подобається. Це особливо вірно, якщо ви будете слідувати важливого правила, підтримуючи 90 оборотів в хвилину. Для цього потрібно їзда в відносно простих передачах, які розвивають невеликі гнучкі м'язи поряд з серцево-судинною системою.
Двічі спростують! Ми вважаємо, що це має відношення до спринтерів, які захоплюють центр уваги в кінці важливих гонок. Ці чемпіони тренуються для сили і часто мають великі ноги, які люблять фотографи. Можливо, ви бачили м'язисті ноги у чемпіонів. Але, повірте, вони витратили на це багато років серйозної роботи.
Міф 6: Знижене кермо - це незручно.
Допоможе трохи історії. Найперші велосипеди мали майже плоскі керма. Знижені керма (звані також "спортивні" і "фігурні" рулі), насправді були винайдені близько 10 років по тому, тому що гонщики виявили, що плоскі керма були незручними через обмежені позиції рук і тіла. Правильно відрегульоване розташування керма забезпечує багато позицій рук та дозволяє їздити комфортно проти вітру, їхати швидко, або сидіти високо, тримаючись за кермо і насолоджуючись видом. Насправді, якщо кермо правильно відрегульоване, велосипед відмінно підходить для участі в гонках в світі з велокросу.
Чому цей міф існує: низьке кермо отримало поганий розголос, тому що під час великого буму велосипедів в 1970-х роках, майже кожен велосипед продавався з низьким кермом. На жаль, в той час люди не розуміли, як його налаштувати належним чином. Це змушувало багатьох гонщиків страждати, нагнувшись занадто низько, і вони звинуватили рулі, коли невелике виправлення становища керма вирішило б проблему.
Міф 7: Ви не можете їздити на гірському велосипеді по дорозі, і навпаки.
Можливо, ви чули, що люди називають гірські велосипеди "всюдихідні". Ми згодні. Тобто, ви можете їздити на MTB або ATB в будь-якому місці. Для міжміської і швидкої їзди по дорозі ми рекомендуємо деякі відносно незначні модернізації.
Чому цей міф існує: важкі колеса, вітер в обличчя і наднизькі зубчасті передачі у більшості гірських велосипедів робить їх жорсткими, щоб йти в ногу з людьми на звичайних дорожніх велосипедах, так що ви будете почувати себе повільніше. Проте, з невеликими змінами, як уже згадувалося вище, ви будете літати.
Міф 8: На велосипеді можна їздити по дорогах разом з автомобілями.
Можна подумати, що якщо ви не платите дорожні податки, значить ви не повинні їздити по дорозі. Очевидно, що це досить дурний аргумент, адже більшість людей володіють автомобілями так само, як і велосипедами, і платять такий же податок, як і всі. На більшості трас це абсолютно законно: їздити на велосипеді і ходити.
Чому цей міф існує: Ми не психоаналітики, але ми вважаємо, що це може бути ревнощі. Зрештою, вільно котитися по дорозі, в той час, як автомобілісти стоять в пробках і хочуть накинутися на вас, це круто.
Міф 9: На велосипеді не можна їздити на роботу, тому що будете потіти і смердіти.
Повторюйте за нами: піт не смердить, смердить запах тіла і брудний одяг. До тих пір поки ви носите чистий одяг, піт від їзди не матиме значення взагалі. Якщо у вас немає душа на роботі, просто залиште рушник в кімнаті відпочинку, витре їм шолом і волосся, і приступайте до роботи. Ніхто не буде знати, що ви довго їхали в офіс, якщо ви не скажете їм, або вони не помітять, скільки у вас енергії!
Чому цей міф існує: Може бути, в цьому винен тренажерний зал середньої школи. Пам'ятайте, як деякі діти ніколи не брали спортивний одяг додому, щоб його випрати? Речі відчували бродіння в шафці, а потім смерділи так жахливо, що доводилося, мало не молитися під час гри з цим підлітком.
Міф 10: Велоспорт викликає імпотенцію.
Ми можемо пояснити цей міф одним словом: Китай. Одна з найбільш густонаселених країн в світі, це місце, де люди в основному їздять на велосипедах. Те ж саме про Нідерланди. Якщо їзда на велосипеді робила те, про що ми говоримо, було б зниження чисельності населення, де велосипеди активно використовуються і навпаки. Все вказує на те, що їзда на велосипеді сприяє поліпшенню здоров'я і дечого іншого теж. Зверніть увагу, що дуже часто для початківців гонщиків сідло доставляє дискомфорт. Ви повинні звикнути сидіти на велосипеді, будь-який дискомфорт, поколювання або оніміння повинні піти через кілька тижнів регулярного катання.
Чому цей міф існує: Якщо сидіти на велосипедному сидінні, можуть стискатися артерії, що викликає імпотенцію, також цьому може сприяти їзда на великі відстані, сидячи на сидінні весь час поїздки, або їзда з сидінням, яке не відрегульовано належним чином. Якщо перегинати палицю, то все можливо, в більшості ж випадків, мало, що краще для вашого здоров'я, ніж їзда на велосипеді!!!