(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини

Оплата товару

Товар має бути оплачений протягом 3-х робочих днів. Якщо в зазначений термін оплата не надійшла (замовлення не забране самовивозом), замовлення буде розформоване, а товар повернеться у вільний продаж.

Укомплектовані замовлення, оплата по яким надійшла на банківський рахунок до 15:00, зазвичай відправляються в той же день. Оплачені пізніше - наступного дня.

Надходження оплат перевіряється та відмічається регулярно, щодня, окрім суботи, неділі та святкових днів.

Шановні клієнти! З причин не пов'язаних з роботою магазину надходження коштів на рахунок може затримуватись або відхилятись без повідомлення банком. Магазин не несе відповідальності за статус надходження коштів і відносини покупця з банком. У випадку відсутності надходження коштів на рахунок магазина, платник узгоджує ці питання з службою підтримки банку.

Зверніть увагу! Ми НЕ МАЄМО карткового рахунку. Оплата здійснюється на офіційний банківський рахунок (14 цифр).

Наш магазин надає можливість оплатити замовлення такими способами:
  1. Переведення коштів на банківський рахунок магазину за допомогою послуги Приват 24, через термінали самообслуговування, каси банків, тощо.
    Важлива інформація, яку треба мати на увазі:

    Переконайтеся, що ви сплатили точну суму, яка вказана у чеку.
    Будьте пильними: деякі банки беруть додаткову оплату за послуги переказу коштів, віднімаючи їх від суми, яку ви хочете сплатити – є шанс, що на наш рахунок надійде не вся сума.
  2. Через систему LiqPay за наявності платіжної картки Visa чи Mastercard.
  3. Банківською карткою за допомогою терміналу, встановленого у приміщенні магазину.
    Ми приймаємо усі банківські картки (Visa, Mastercard, Maestro)
  4. Купити товар в кредит, скориставшись послугою “Миттєва Розстрочка” від ПриватБанку (тільки самовивіз).

Опис послуги та зручний калькулятор на сторінці ПриватБанку

Інструкція як правильно сплатити рахунок

Сплатити отриманий рахунок можна декількома способами

 А.  Онлайн за допомогою послуги Приват24 на сайті privat24.ua

  • Оберіть вкладку «Платежі»
  • Оберіть пункт меню «по Україні»
  • Заповніть анкету тими реквізитами, які ви отримали поштою, чи СМС.

 Б.  За допомогою терміналу самообслуговування ПриватБанку


1. Вставте картку, щоб перейти в розширене меню

1А. Якщо картки немає – пройдіть процедуру перевірки через СМС. Вам буде вислано код для входу в розширене меню



2. В меню "Банківські послуги" оберіть "Відправити платіж за реквізитами", введіть номер розрахункового рахунку, який вказаний в отриманому вами листі з реквізитами.