Компанія Tifosi уособлює визначення успіху. Її історія — це приклад реалізації маленької американської мрії, яка здійснилася за короткий час і допомагає людям побачити світ навколо себе по-новому. Засновники бренду Tifosi Джо та Елізабет Ерлі знайшли гарну перспективу: побачили незайняту нішу на ринку спортивної оптики та вирішили розробити серію окулярів, яка складала на той момент достатньо вражаючу для новачків індустрії 21 модель. Навесні 2003 року домашня фірма з невідомим ім'ям відвантажила партію спортивних окулярів першому клієнту — веломагазину Liberty Bicycles, що працює в Ешенвіллі з 1980 року. З тих пір бізнес подружньої пари почав стрімко зростати.
Бренд Tifosi став успішним з першого року заснування завдяки грамотному маркетингу: містер та місіс Ерлі не стали конкурувати з дешевими азіатськими товарами і в той же час розсудливо прийняли рішення на старті не спрямовувати витрати на розробку дорогих окулярів, не маючи гучного ім'я — воно з'явиться згодом. Конкуренція в цій ніші могла потопити бізнес ще до того, як він віддасть швартові.
Справи Tifosi йшли добре, поступово асортимент продукції став зростати й поповнюватись високотехнологічними окулярами для потреб бігунів, плавців, велосипедистів, гравців в гольф та навіть професійних стрілків, що надалі виллється в появу цілої лінійки тактичних окулярів, створеної за суворими американськими стандартами безпеки.
На сьогоднішній день Tifosi нараховує понад 200 найменувань, включаючи медичні моделі для людей з проблемами зору. Сонячні окуляри Tifosi захищають від дії шкідливого UVA- та UVB-випромінювання, від капризів погоди, літаючих комах та вітру. Поляризаційні лінзи прибирають з поля зору зайві відблиски та вирівнюють динамічний діапазон сцени, що робить активний відпочинок чи заняття спортом безпечнішим при змішаному освітленні. Наприклад, коли яскраві плями світла в тіні дерев маскують перешкоду на дорозі або вечірнє сонце світить прямо в очі.
Компанія надавала спонсорську підтримку спортсменам, виступала партнером організаторів змагань та інших видів активності і таке пристрасне ставлення поступово зробило окуляри Tifosi бажаним аксесуаром в спортивній тусовці.
Поступово маленька сімейна компанія перетворилась на високотехнологічний бренд, що задовольняє потреби найвимогливіших спортсменів і може дозволити вкласти ресурси в розробку товарів для вузького сегменту ринку. Так в асортименті подружжя Ерлі з'явилась серія окулярів для гри в гольф під назвою Crit, які посилюють контраст зеленого кольору.
Фотохромні лінзи — предмет особливої гордості марки Tifosi. Лінзи Fototec підлаштовуються під умови освітлення, блокуючи частину світлового потоку в яскравий день та зменшуючи ступінь затемнення в сутінках. Мікроскопічні фотохромні частинки в лінзах реагують на ультрафіолетове випромінювання і затемнюють оптику. В модельному ряді Fototec є чотири версії: димчаста (класичне нейтральне затемнення), нічна (для приміщень та занять спортом коли темно), коричнева (посилює контраст) та так звана "високошвидкісна червона" (для атлетів).
Clarion Mirror — гідрофобне покриття для водних видів спорту. Воно ефективно відштовхує воду та краплі поту і не псується від солей, що містяться в ньому.
Grilamin TR-90 — особливо міцний пластик (гомополіамідний нейлон) з екстремально високим рівнем пружності, низькою щільністю та високою стійкістю до дії хімічних речовин та ультрафіолетового випромінювання. З цього матеріалу виготовляють дужки окулярів Tifosi тактичної серії.
Змінні лінзи — багато моделей окулярів Tifosi дозволяють замінювати лінзи для різних видів активності. Комплект поставки містить нейтральну димчасту, прозору та кольорову лінзи. Для перегляду моделей з цією функцією дивіться актуальний каталог.
Swivelink — дужки з механізмом швидкої заміни. Кожний набор дужок виконує свою функцію: у спортивних моделей налаштовуються кінчики для кращої фіксації за вухами, також вони покриті гідрофільною гумою, яка не ковзає під час активного потовиділення; а ось повсякденні дужки підійдуть в тих випадках, коли обстановка вимагає строгих костюмів.
Лінзи спортивних окулярів Tifosi вироблені з високоякісного полікарбонату, а серія Tactical відповідає стандарту безпеки ANSI Z87.1, розробленого Американським Національним Інститутом Стандартів в 2003 році.
Іноді лунає вираз про залежність долі корабля від його імені. Стрімке зростання бренду стало можливим завдяки цілеспрямованості подружжя засновників. Це італійське слово, що називає пристрасного фаната, показує, яка риса характеру допомагає досягти успіху своєї справи та мрії всього життя.