(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
24.02.2017 11:52

З чого роблять покришки...

З чого роблять покришки...

Сьогодні найпопулярнішими матеріалами є гума і компаунд. Видобувають каучук шляхом згущення соку каучукових дерев. Такий процес вимагає великого капіталовкладення, тому частіше використовують синтетичний каучук, який, в цілому, має мало відмінностей з натуральним. До того масло і бензостійку гуму можна отримати тільки з синтетичного каучука. Гуму отримують, додаючи в каучук наповнювач (зазвичай сажу), і потім вулканізують. Велика кількість наповнювача значно погіршує властивості гуми - вона схильна до швидкого зносу. А вартість такої гуми знижується досить значно.

Як в магазині перевірити якість гумової покришки.

По-перше, проведіть по гумі сухим пальцем, одночасно сильно натискаючи на неї. Якщо залишається чіткий слід, значить, ця гума прослужить вам мало і неякісно.

По-друге, зверніть увагу на якість «вусиків», які є на кожному протекторі. Для цього спробуйте за них потягнути. Хороший і якісний не захоче відриватися, розтягуючись в три-чотири рази більше своєї довжини. Як, наприклад, на Nokian M & G. На нестійкій до зносу гумі вони зазвичай легко відриваються, не розтягуючись навіть удвічі більше. До слова: спробуйте відірвати хоча б 2-3 вусики з різних сторін покришки, так як якість гуми може бути нерівномірною.

По-третє, дивіться на якість покришки в цілому: чи немає сторонніх приливок або напливів гуми, каверн, звертайте вашу увагу і на якість закладення бортировочного шнура, кривизну покришки. Особисто мы ніколи не беремо в магазині криві покришки, а вибираємо товар з негнутими бортировочними шнурами, без «гармошки» на стінках. 

Компаунди - це композиції з полімерів і мономерів. Їх виробництво вимагає менших витрат, ніж гума, але за своїми якостями вони набагато перевершують гуму з синтетичного каучуку, показуючи відмінний опір коченню. Не ясно, через що вони практично зникли з прилавків магазинів в 2000 році.

Як в магазині перевірити якість покришки з компаунда.

Єдиним способом перевірки є перевірка по «вусикам» протектора. При спробах їх відірвати вони повинні розтягуватися мінімум в два рази. Але, на жаль, часто на покришках з компаунда немає вусиків. Доведеться довіритися візуальній перевірці на предмет неякісного закладення бортировочного шнура або кривизни стінок. Як би там не було, покришка з компаунда краще, ніж гумова за такою ж ціною.

Як відрізнити покришку з компаунда від покришки з гуми. Як можна зрозуміти з назв, основна відмінність полягає в матеріалі виготовлення. Якщо ви проведете по гумі сухим пальцем, сильно натискаючи на неї при цьому, то відчуєте, як вона тягнеться. Провівши таким же чином по компаундовій покришці, ви не відчуєте, як тягнеться матеріал.

Зима, кінець осені і початок весни - це час, коли на вулицях є лід і сніг. З ожеледицею боротися можна тільки одним способом - або поставити хороші шиповані покришки, або зашиповувати їх самостійно. Для снігу є більше рішень. Все залежить від його кондиції. Для пухкого і малоутоптанного снігу підійде протектор з рідкісними і високими елементами. З утоптаним снігом впорається протектор, оснащений дрібними частими елементами. Сніг з льодом можна прирівняти до ожеледі. Взагалі, в будь-якому випадку для зими краще купити більш широкі покришки хоча б для заднього колеса. Для зимових поїздок неприйнятні сліки або полусліки. Можете їх взяти, але тоді будьте готові веселити оточуючих своїми «фінтами», а ще й врізатися в когось або щось.

Осінь і весна - найкращий час для тих, хто обожнює катання в непростих умовах - по бруду. Мы віддаємо перевагу звичайній річнії агресивній або універсальній гумі на передньому колесі, а на задню зазвичай ставемо що-небудь з рідкісними грунтозацепами.

В основному, влітку вся їзда на велосипеді відбувається або на трасі по асфальту, або на грунтових дорогах. Тут буде мати сенс ставити сліки або полусліки. Звичайно, вибирати покришку краще, виходячи з маршруту. Їзда через піски і болота вимагає чогось агресивного, широкого, з нечастим протектором. На асфальтованій дорозі зайве зусилля не зашкодить, а на важких ділянках дасть більше користі. Наш вибір гуми залежить від того, яка найскладніша ділянка нам предстоїть на дорозі. Хоча можна, наприклад, і вибирати гуму для найдовшої ділянки маршруту. Будь-яке з цих рішень буде правильним.

Бюджетний полуслік. Раніше це була зла покришка для DH.

Різноманітні приблуди в структурі покришок. Найвідоміша «фішка» - стрічка з кевлара, яку вбудовують під протектор покришки. Вона здорово захищає від предметів, здатних розрізати покришку. Але абсолютно не захистить від колючих предметів - цвяхів, скріпок і іншого. Інша відома фіча - це кевларовий бортировочний шнур. Основний плюс такої покришки - вона компактно згортається рулончиком, і її можна брати з собою. До всього іншого, вона значно легше, ніж покришка із сталевим бортировочним шнуром. Ми чули дивну думку, що кевлар непридатний для зими, так як «гниє». Це абсолютно невірно. Кевлар - інертний матеріал.