(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
04.04.2017 09:45

Велосипедні фари: Як вибрати?

Велосипедні фари: Як вибрати?

Велосипедні фари стають все менше і легше, але при цьому забезпечують ще більш яскраве освітлення для безпечної їзди. Вирушаючи в поїздку, в першу чергу потрібно себе запитати: я хочу бачити, чи бути побаченим? Або, можливо, і те й інше? Ця стаття допоможе зробити правильний вибір.

Види велосипедних фар.

Яскраво освітлений велосипед обладнаний переднім, бічним і заднім світлом, щоб ви були видні водіям і пішоходам.

Для звичайних поїздок на роботу або ж в темний час доби, а особливо по бездоріжжю, які знаходяться далеко від оточуючих джерел світла, передній світло повинне бути потужним, так щоб було добре видно все, що знаходиться попереду.

Потужна система освітлення: як правило, дані світлові системи перезаряджаються, і пропонують максимальне освітлення. Вони набагато яскравіше, вогнів безпеки, але і дорожче їх. Такі системи допомагають розглянути дорогу практично в будь-яких умовах, і не має значення стежка це або ж траса.
Передні, бічні і задні ліхтарі безпеки: Допомагають автомобілістам бачити велосипедиста при низькій освітленості. А найбільш яскраві з них дають можливість бути більш помітними і в денний час. Але тим не менш, в більшості випадків під час нічної їзди, буває проблематично розглянути місцевість, так як ліхтарі недостатньо яскраві. Головна відмінність між моделями фар безпеки в варіантах монтажу, кількості світлодіодів (LED) і які батареї для них підходять - акумуляторні або одноразові.

Порівняння освітленості.

Світлодіоди: енергозбереження та тривалість роботи роблять світлодіоди основним джерелом світла, який використовується для фар велосипеда. Випускаються вони різноманітних рівнів яскравості.
Люмен: люмен є одиницею вимірювання кількості світла, що потрапляє на освітлюваний об'єкт. Вимірюючи на однаковій відстані, люмен показує інтенсивність світлового променя кожного приладу освітлення. Більшість виробників фар надають дані про люменах.
Діаграма спрямованості: якщо ви їдете по освітленій вулиці, можливо захочете вибрати переднє світло з вузьким фокусом променя. На темніших дорогах або трасах, можна використовувати широкий промінь для кращого периферійного бачення. Як правило, більш висока ціна на увазі і більш високу світловіддачу.

Перезаряджається система освітлення.

Для зарядної системи освітлення характерна літій-іонна батарея. Вона може заряджатися сотні разів, будучи недорогою і екологічною альтернативою батареям разового застосування. На відміну від лужних батарейок, які до повного завершення роботи, поступово тьмяніють, яскравість перезаряджається пристрою не змінюється до того, як повністю не розрядиться пристрій. З цієї причини, у фар з підзарядкою є «покажчик рівня палива», або попередження про розрядження батареї. Всі акумулятори мають потужний світловий індикатор, який показує, чи є ще зарядка.

Для своєї ваги літій-іонна батарея забезпечує чудову потужність, і для неї характерно тривалий час роботи. Їх легко тримати зарядженими, так як вони мають ефект пам'яті, що оберігає їх від повної розрядки.

Обслуговування системи акумулятора.


Більшість батарей що мають підзарядку працездатні на 500 циклів зарядки / розрядки.

Автономний пристрій можна заряджати через кабель живлення або USB.

При зарядці батареї, потрібно переконатися, що акумулятор сповнений, а й перезаряджати також не слід.

Більшість пристроїв оснащені «розумними зарядками», коли батарея повна, вони автоматично зупиняються, щоб запобігти перезарядку.

Пристрій, який був неактивний протягом довгого часу, втрачає свій заряд, саме тому перед кожним використанням слід підключати і заряджати прилад.

Час роботи і термін дії батареї.

Час роботи батареї залежить від типу акумулятора, потужності пристрою і типу світлодіода. Більшість фар працюють в режимах постійного і переривчастого світіння. У темряві складно щось розгледіти з миготливим дальнім світлом, тому більш безпечно користуватися приладом в денний час доби.

У більшості пристроїв, що мають підзарядку є різноманітні режими. Це дає можливість вибирати між тривалою дією, світлом зниженої потужності, яскравим світловим випромінюванням високої інтенсивності, до речі, останній швидше витрачає заряд від батареї. Більшість пристроїв дозволяють вибирати рівень освітленості.

Варіанти монтажу.

Зазвичай фара кріпиться на кермо, але в більшості випадків можна також встановити її на шолом. Хоча для нічних поїздок по бездоріжжю краще використовувати обидва види. Світло на фарі, вбудованої в шолом, може бути направлене в тому ж напрямку, що і голова, так що, якщо використовується тільки один тип світла, буде краще зупинитися на даному варіанті, так як він більш практичний.

Заднє світло безпеки можна встановити на сумці, кишені або ж стійці сидіння. Деякі також можуть бути обладнані на задній велосипедній стійці.

Бічна фара безпеки зазвичай кріпиться на спицю або раму. Фари, встановлені на спицях видимі, тому як показують колеса в русі. З тих пір як багато акумуляторні батареї для потужного світла стали значно менше у вазі і розмірі, їх можна розмістити і в сумці.

Швидке роз'єднання дозволить взяти фару з собою, коли залишаєте велосипед, особливо, ця функція зручна, коли пристрій в єдиному екземплярі.