(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
20.02.2017 11:10

Універсальний або вузькоспеціалізований байк...

Універсальний або вузькоспеціалізований байк...

При покупці першого велосипеда, швидше за все, ви віддасте перевагу стандартній моделі без наворотів з рамою з алюмінію і еластомерною виделкою. Звичайно, ось так відразу складно зрозуміти, що вам підійде, який стиль катання сподобається, та й полюбите чи велопокатушки в цілому. Для новачка це буде найоптимальнішим варіантом за ціною і якістю.

Все ж, якщо вас зацікавило катання, ви і самі не помітите, як почнете оцінювати і розглядати велосипеди знайомих, друзів, перехожих, будете витрачати гроші на покупку нових запчастин, а потім і зовсім захочете купити нового залізного коня. І багатьох починають мучити сумніви: краще зробити апгрейд старого або купити новий байк? Та й з часом змінюються інтереси, старий велосипед виявляється не відповідним за багатьма параметрами.

Удосконалення, на нашу думку, можливі, але лише якщо виявиться, що виробник заощадив на окремих елементах. В іншому випадку виявиться, що нові деталі, на жаль, не зможуть розкрити всіх можливостей. Найбільш правильним рішенням стане покупка або одного просунутого велосипеда, або декількох відносно простих.

Найвдалішим варіантом придбання одного універсального велосипеда. Звичайно, це передбачає певний компроміс: від професійного двухподвіса навряд чи можна буде очікувати легкості і маневреності хардтейла для крос-кантрі на підйомах. Зате на двухподвісі з ходом 100-130 мм цілком можна собі дозволити покататися по околицях, іноді взяти участь в марафоні, поїхати в гори та інше. Безсумнівно, байк повинен відрізнятися гарною якістю. Один, він і місця займе менше (особливо в квартирі), і обслуговування не буде вас напружувати.

Приміром, спеціалізована S-ендуро працює - відмінно йде на підйомах, добре проходить траси ендуро / бек-кантрі, швидкісний спуск і фрірайд їй байдуже, але ціна ... 5700 $! Це еквівалентно вартості 3-4 вузькоспеціалізованим велосипедам.

Думаю, найкращий варіант - купити кілька байків вузької спеціалізації за середньою ціною. Якщо ви любитель, то найновіше, дороге і круте обладнання вам ні до чого. На першому місці повинна стояти ціна і можливість різноманітного катання. Наприклад, для туристичних поїздок в середній смузі підійде хардтейл, для гірських маршрутів - двухподвісний велосипед, а для дьорту, байкер кросу і міських доріг - екстремальний хардтейл і т.п. Якщо ви вмієте дбайливо поводитися з велосипедом, то вам цілком вистачить обладнання рівня Deore. Та й обслуговувати просту конструкцію не так дорого. Блискучі рами і відполіровані залізяки в умовах нашої реальності - це доля справжніх професіоналів. Різні байки дозволять вам спробувати більше нових стилів катання і внесуть різноманітність.

Хардтейл Атом для екстремального катання прекрасно підходить для дьорта, стріту, байкер-кросу.

Для любителя або просто нескладної їзди, походів підійде крос-кантрійний велосипед.

Як би там не було, не залишайтеся зацикленими на дорогих деталях і нових красивих байках, знайте, що все залежить від Вас!