(050) 33-425-44, (063) 10-477-49,   (067) 21-460-71, Velolux Odessa
Skype
Каталог
новини
всі новини
17.11.2018 12:35

Обслуговування і катання на велосипеді взимку

Обслуговування і катання на велосипеді взимку

Раз ви відкрили цю статтю, то вже розмірковуєте про те, щоб спробувати проїхати або почати кататися на велосипеді взимку. Що ж - відмінне рішення, так як їзда взимку може бути навіть в кілька разів цікавіше. Бути може вам не вдасться зробити звичайний пробіг на 30км, але будьте впевнені, що задоволення ви отримаєте не менше. Головне не забувати правильно одягатися!

Почнемо з загальних речей. Що ваш велосипед може мати під колесами взимку? Cніг, лід або асфальт. Зчеплення коліс з цими покриттями - різний і в ідеальному випадку для кожного варіанту необхідні свої покришки, а якщо ближче до нуля - тим гірше - може зустрічатися то вода, то лід, то каша зі снігу.

Чому ж саме ця субстанція так небезпечна? Трохи заглибимося в фізику - при коченні шина інтенсивно деформується і частина енергії, яка витрачається на деформацію, переходить в тепло і нагріває шину. "Гаряча" шина в прямому сенсі плавить років і сніг, через що утворюється плівка води і в результаті зчеплення зменшується. Тому часто краще їхати швидко і не маневрувати;) Менше час контакту шини з дорогою в кожній точці, менше тепла передається льоду і снігу, що збільшує зчеплення. Теорія повідомляє, що при температурі мінус 10 гр і ожеледі зчеплення зростає більш ніж на 30%, якщо збільшити швидкість з 5 до 40 км / год, а по укотив на 15-20%.

У такому вигляді - укатані стежки - бачаться як ідеальні велодоріжки. Ваш гірський велосипед, приємний хрускіт під колесами, сонце, ліс, засипаний снігом - що може бути краще!

Якщо ж ви хочете просто підтягнутися до літнього сезону, то катання взимку - відмінний помічник. Спортсменам же як Гравіті так і крос-кантрі дисциплін, зимовий період стає відмінним часом для тренувань і підвищення навичок. Влітку всі ваші тяготи і позбавлення сповна окупляться!

Звичайно оптимальний велосипед для зими - той, який не шкода. Тому багато часто купують дешевші тренувальні велосипеди для зими, які не шкода максимально активно експлуатувати, а також можна без побоювань залишати на замку, коли ви кудись відходили.

Важливо засвоїти правильно при катанні на велосипеді взимку: не робити різких рухів - целее будете. Техніці їзди можна навчитися, наприклад у жителів Нідерландів.

Отже, на що звернути увагу при катанні на велосипеді взимку?

Гума. Масова аудиторія навіть не знає про існування гуми з шипами і дуже цьому дивується. Подив ще більше посилюється, коли люди дізнаються ціну. Звичайно можна кататися і на тій, що у вас була від вашого дорожнього велосипеда, але радимо все таки розглянути більш "злий" гуму або, що ще краще, все таки гуму з шипами. Звичайно вирішальним фактором є те, де ви плануєте кататися.

Шиповані покришки бувають з різною кількістю шипів, в залежності від цілей використання. Чим їх більше тим комплект вам обійдеться дорожче. Для міського катання зазвичай вистачить 100-150 шипів в покришці - так звана двухрядная шиповка. Екстримальні версії можуть мати по 300 шипів. На шиповану гуму ви забудете що таке лід і будете повноцінно насолоджуватися зимовим катанням, без будь-яких умовностей. Тому ми категоричні їх рекомендуємо не дивлячись на ціни.

Тиск в шинах оптимально 2-2,5 атмосфери. Пам'ятайте, що чим ширше покришка, тим краще зачіп, але гірше накат. (Оптимальною шириною ми називаємо 2-2,2). Вузька ж покришка буде "тонути" в снігу.

Як варіант, завжди можна зробити шиповку самому. В інтернеті є маса інструкцій на цю тему. Це займе пару годин вашого часу, але таким чином ви зможете істотно заощадити.

Амортизація. Будьте готові, що більшість вилок і амортизаторів будуть трохи дубеть на холоді і працювати гірше. Звичайно, ви можете пробувати заливати менш густе масло, але в більшості випадків обходяться тим що є. Також будьте обережні, амортизатори на двухподвесних велосипедах можуть ловити стакдаун. Полагодити таке амортизатор ви зможете тільки в сервісі.

Гальма. Якщо на вашому велосипеді стоять v-brake гальма, то вони не будуть достатньо ефективно працювати взимку. Лід, вода будуть активно заважати їм затиснути обід і зупинити вас. На щастя, зараз більшість моделей велосипедів оснащується як мінімум простими механічними дисковими гальмами. Вони працюють приємніше, швидше очищаються і ефективніше гальмують. Однак навіть з ними, може мати сенс час від часу "просушувати" диски, під час їзди злегка притискаючи їх. Робиться це для того, щоб в екстреній ситуації ви змогли різко зупинитися.

Пам'ятайте, що гальмувати слід акуратно і бажано обома гальмами. Гальмування тільки заднім буде не так ефективно, лише пускаючи колесо в юз, різке же гальмування же переднім гальмом приведе вас до падіння.