(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
18.02.2017 11:39

Лежачий велосипед...

Лежачий велосипед...

Лежачий велосипед, який лігерад або рікамбент, являє собою велосипед, на якому їздять напівлежачи або зовсім лежачи. У процесі катання спина щільно притиснута до лежаки, що істотно позначається на динаміці розгону. Педалі, а відповідно і ноги велосипедиста, розташовані на тому ж рівні, що і сідло. Варіантів розташування керма кілька. Так він може бути встановлений під сідлом або в більш звичному положенні, знаходячись при цьому між ногами велосипедиста. Діаметр і розмір коліс також варіюється. Всього існує чотири класифікації лежачих велосипедів: перша - з керуванням, розташованим нижче рівня сідла, друга - з управлінням вище сідла, третя - з короткими колісними базами, четверта - з довгими колісними базами. При цьому є моделі з конструкцією змішаного типу і їх дизайн залежить від фантазії і конструкторів лежачих велосипедів, які не соромляться вносити свої корективи в стандартні моделі.

У лежачих велосипедів з короткою колісною базою педалі розташовані між сідлом і переднім колесом. У варіанті з довгою колісною базою педалі зазвичай знаходяться вище переднього колеса. У стандартній конструкції заднє колесо зазвичай розташоване за спиною велосипедиста і колесо має класичний або менший розмір. Якщо модель розрахована на двох осіб (тандем), вид конструкції буде іншим. Переднє колесо лежачих велосипедів практично завжди має менший діаметр, ніж колеса звичайного велосипеда.

Лежачі велосипеди прийнято вважати більш маневреними, оскільки при їзді спина велосипедиста притиснута до опори-лежаку, а його низьке розташування покращує аеродинамічні характеристики велосипеда. Багато власників лежачих велосипедів віддають перевагу саме цій моделі за легкість в управлінні, зручність в плані посадки, високу динамічність в порівнянні з класичними велосипедами і їх маневреність. Недоліком лежачого велосипеда є те, що позиція велосипедиста не дозволяє довго підтримувати високу швидкість обертання педалей на затяжних підйомах. У цьому плані звичайний велосипед набагато зручніше і практичніше. При цьому прихильники лежачих велосипедів вважають високу аеродинаміку своїх байків достатньою компенсацією цього недоліку. Також любителі велоїзди в лежачому положенні вважають, що більш низьку швидкість також не варто вважати серйозною проблемою. Адже в зручному положенні лежачи можна проїхати набагато більше, ніж сидячи. Не відчуваючи при цьому втоми і дискомфорту.

Оскільки конструкція лежачого велосипеда досить низька, він погано помітний на дорозі. Щоб компенсувати це, велосипедисти кріплять до лежаки або заднього краю лежачих велосипедів спеціальний прапорець. Це робить їх двоколісний транспорт видимим для водіїв автомобілів та інших учасників дорожнього руху.