(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
13.03.2017 12:03

17 причин, чому велосипеди є найпопулярнішим транспортом в світі...

17 причин, чому велосипеди є найпопулярнішим транспортом в світі...

Велосипед є популярним транспортним засобом не тільки в Азії, але і в Європі, щоб переконатися в цьому досить пройтися вулицями Амстердама. Велосипеди тут всюди. Багато жителів Європи збагнули давно, що велосипед - це транспорт майбутнього, для якого не страшні пробки і глобальна паливна криза, а власник двоколісного залізного коня володіє більш кращою фізичною і інтелектуальною формою, ніж «шанувальник» чотириколісного ревучого жеребця. На жаль, на пострадянському просторі популярність велосипеда, як засобу пересування, поки на зародковій стадії. В даний час жителі 1/6 частини суші мислять, як європейці 70-80-их років минулого століття, автомобіль для нас поки ще показник статусу. Без всякого сумніву, можна сказати, що в найближчі п'ять років жителі нині незалежних країн розкусять всю красу двоколісного друга.

Велосипед є найпопулярнішим транспортним засобом на Землі. Всього в світі налічується близько 1,4 мільярда велосипедів, в той час як автомобілів на земній кулі приблизно 400 мільйонів. Чому ж велосипед такий популярний? Перелічимо основні причини його популярності.

1. Найголовніша і сумна думка власників автомобілів - це вартість нафти.
Власники велосипедів позбавлені цього головного болю, саме тому в США ціна на велосипеди стала підніматися разом з ростом цін на нафту. Навіть громадяни найбільш успішної країни світу не вважають негожим заощадити на бензині.

2. Велосипед вас зробить більш здоровим і гарячим.
Навіть тиха і спокійна їзда зі швидкістю 15-20 км / год позбавляє вас від 400-500 зайвих калорій за кожну годину шляху. Велосипедисти менше схильні до хвороб серцево-судинної системи і органів дихання, чоловіки довше залишаються чоловіками. Жінки отримують більш апетитні для своїх чоловіків форми. Прикладом цього є переможниці змагань з фітнесу «міс Юніверс» останніх років, які активно використовують велосипед в повсякденному житті і для підготовки до змагань.

3. Старі велосипеди можуть бути змінені і перетворені в корисні пристосування.
За науковою програмою Колорадський університет розробив дослідну модель велосипедного насоса для накачування води в віддалених населених пунктах, позбавлених електрики. Їх дослідний зразок з глибини яка перевищує 5 метрів викачував майже 10 літрів води за хвилину.

4. Велосипед сприяє міжособистісному спілкуванню людей, формує соціальні групи і сприяє розвитку суспільства.
Не секрет, що жителі великих міст самотні, велосипед - це ідеальні ліки від самотності. Завдяки велосипеду зав'язуються знайомства, з'являється загальна тема для спілкування.
В Італії, наприклад, з'явився такий термін, як «двоколісний автобус». Суть, якого полягає в тому, що однокласники, однокурсники, колеги по роботі добираються до місця навчання або роботи і назад разом, однією групою.
Деякі європейці купують велосипед тільки для того, щоб просунутися службовими сходами.

5. Велосипед підкреслює статус людини.
У розвинених країнах їзда на велосипеді прийнята всіма ешелонами суспільства. Більш того на Заході слово «велосипедист» носить відтінок буржуазності, особливо коли бачиш людину верхи на спортивному велосипеді з рамою з вуглецевого волокна, з легкістю розгониться до 60 кілометрів на годину.
У країнах, що розвиваються зворотна картина, їзду на велосипеді часто рівняють з бідністю (Частково нагадує ставлення до велосипедистів в наших країнах). Наприклад, їзда на велосипеді в Таїланді сприймається мало не з презирством. Велосипед тут сприймається, як атрибут низького економічного і соціального статусу людини в суспільстві. У більшості країн Африки аналогічна картина, людина, що пересувається на велосипеді, сприймається, мало не людиною другого сорту, які працюють на низькооплачуваній посаді, і, який не може навіть оплатити проїзд в автобусі. Саме з цієї причини більшість жителів країн, що розвиваються відмовляються від велосипеда і вважають за краще триматися за поручні в задушливих, «пахучих», що простоюють в багатогодинних пробках автобусах, витрачаючи половину своєї зарплати і купу вільного часу. У більшості випадків, з метою економії, жителі ряду країн, що розвиваються намагаються ходити пішки.

6. Велосипед - транспортний засіб багатоцільового використання.
В африканських «нетрях» велосипед може бути вантажівкою фермера і санітарною машиною, яка рятує життя людей.

7. Не забруднюючи повітря, велосипед знижує ймовірність розвитку астми та інших легеневих захворювань.
Високий зв'язок між автомобільними вихлопами і різними легеневими захворюваннями встановлена ​​вже давно. В автомобільних вихлопах міститься цілий букет високотоксичних сполук. За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я щорічно у світі помирає близько трьох мільйонів чоловік через хвороби викликаних забрудненням повітря. Автомобільні вихлопи практично в рівній мірі труять жителів розвинених і країн, що розвиваються.

8. Завдяки велосипедам в Австралії щорічно заощаджується майже чверть мільярда доларів шляхом зниження витрат на охорону здоров'я.
Провідні австралійські університети від імені Міністерства охорони здоров'я Австралії озвучили цифру, зекономлених бюджетних грошей на охорону здоров'я в результаті активного використання громадянами країни велосипедів. Сума заощаджених державних коштів склала 227,2 мільйонів доларів щорічно. Активна підтримка велосипедистів з боку держави значно збільшила кількість велосипедного транспорту у всіх містах Австралії. Кількість проданих велосипедів в Австралії давно перевершило продажу автомобілів. У 2007 році в Австралії було продано 1,47 мільйона «залізних коней». Популяризація велотранспорту в Австралії зведена мало не в ранг національних програм. Досягнуті результати приголомшують. Починаючи з 2001 року кількість людей, що добираються з дому на роботу на велосипеді, в Мельбурні збільшилася на 42%, в цілому по країні цей ріст склав 22%.

9. Велосипеди займають набагато менше місця, ніж автомобілі.
На автомобільні дороги, парковки та гаражі йде величезна кількість місця в місті. Уявіть, як змінилося б місто, модернізоване для велосипедистів і пішоходів, коли на місці цих самих парковок з'явилися б парки і сади.

Уявіть, що буде з китайськими містами, коли кожен громадянин Китаю придбає автомобіль.
Інший приклад, Флоренція з чисельністю населення 400000 чоловік, тут щільний рух в історичному центрі робить велосипед єдиним можливим засобом пересування.

10. У деяких країнах, незначно модифікований велосипед є підмогою в бізнесі.
Так Перуанці, оснащуючи свої велосипеди возом, щодня транспортують будівельні матеріали, домашніх тварин, фрукти, овочі та інші продукти. Велорикші Індії використовують свої велосипеди в якості таксі.

11. Велосипед - один з найефективніших засобів пересування.
Велосипед є одним з ефективних засобів пересування. Він дешевий, маневренний, автономний, безпечний, не боїться бездоріжжя і простий в управлінні. Не дивно, що популярність його зростає в західному світі.

12. Велосипед може зберегти його власнику сотні тисяч доларів.
Американський інститут економічних досліджень підрахував, що середньостатистичний автолюбитель за весь період часу, коли він водить авто витрачає на нього 240704 - 349968 доларів. Ці ціни постійно збільшуються разом зі збільшенням вартості нафти, авто-деталей і самих автомобілів.
Для пересування по місту цілком вистачає і велосипеда, з цим твердженням згодні багато автолюбителів, коли-небудь платили штрафи за порушення правил дорожнього руху, правил стоянки і парковки, а так же платили за послуги евакуаторів.

13. Імовірність загинути в велосипедної аварії вкрай мала.
У  США цифра людей, що гинуть становить понад 42 000 чоловік, 2,8 мільйона чоловік отримує каліцтва різного ступеня тяжкості, а 70000 чоловік щорічно потребує медичних послугах через забруднення повітря автомобільними вихлопами. У всьому світі щороку гине в результаті авто-аварій 1 мільйон чоловік, 3 мільйони звертається до лікарень з різними захворюваннями дихальних шляхів, ініційованих автомобільними вихлопами.

14. Велосипедисти менше схильні до дії забрудненого повітря.
Деякі дослідження, вказують на те, що велосипедисти вдихають меншу кількість забрудненого повітря, що робить їзду на велосипеді в місті більш корисною. Мабуть, це пояснюється посадкою і швидкістю руху велосипедиста.

15. Велосипед не викидає в атмосферу парникових газів.
Велосипед - ефективний засіб від глобального потепління і кислотних дощів. Якщо пересадити всіх американців з особистих автомобілів на громадський транспорт і велосипеди емісія CO2 в атмосферу Землі зменшиться на 30%.

16. Велосипедисти розвинених країн дуже часто об'єднуються в співтовариства.
На відміну від великої кількості автолюбителів велосипедисти більш згуртовані і лояльні один до одного. У США суспільства велолюбителів успішно лобіюють свої інтереси зі створення міських велосипедних доріг, популяризують велосипедний спорт серед населення, влаштовують неофіційні зустрічі, організовують спільні маршрути.

17. Енергетична незалежність велосипедистів запобігає війни за нафту.
США є найбільшим споживачем нафти в світі, що багато в чому і послужило причиною вторгнення в Ірак. Якби в світі було більше таких ефективних механічних засобів, як велосипеди, на Землі менше було б воєн.