(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
08.05.2017 12:02

Особливості велосипеда для важких людей...

Особливості велосипеда для важких людей...
Майже 80% велосипедів, які можна придбати в магазинах, розраховані на середньостатистичного жителя з ростом до 180 см і вагою до 90 - 100 кг. Перед людьми більш крупнішими встають відразу дві проблеми: як вибрати велосипед людині більш високій на зріст і який байк придбати людині з надмірною вагою, нехай і нормальний ріст. Помилоки в цьому виборі чреваті розчаруванями, або навіть травмами. Як вчинити і який байк вибрати правильно?
 
Перш, ніж вести розмову про будь-які особливості вибору велосипеда, необхідно з'ясувати, на яку вагу розраховані звичайні велосипеди, які продаються в спортивних магазинах. Можна вивести три правил: середньостатистичний велосипед спокійно витримають будь-який більш-менш «дебелий господар» масу близько 100 - 110 кг. При наступних умовах:
 
1. Термін експлуатації не більше 5-ти років більш-менш інтенсивної їзди (щодня протягом 6-ти безсніжних місяців);
 
2. Вартість велосипеда становить (в цінах 2017 року) близько (у всякому разі, не менше) 450-550 $, і не куплений «на швидку руку»;
 
3. Господар стежить за станом навісного обладнання та основних вузлів.
 
Часто так буває, що під значну вагу власникика відбувається знос підшипників, втулки, покришки, і навіть може тріснути обід при самому невинному зіскакуванні з поребрика на асфальті. Дуже небезпечним є «втома металу» підсідальної труби. З'явившася тріщина не відразу помітна, але в тому випадку, коли сідло відвалюється, а байкер не має досвіду екстрено вставати на педалі, поїздка може закінчитися травмою.
 
Тому ціновий підхід - найбільш вірний і оптимальний спосіб вибрати велосипед для важкогї людини навіть в тому випадку, якщо ви не розбираєтеся в тонкощах велосипедного ринку.
 
Цей висновок грунтується на тому, що всі велосипеди вартістю від 400-500 доларів США мають надійну основу, і навіть якщо вага велосипедиста незначно перевищує 120 кг, то цей байк (без особливих наворотів) може служити вам деякий час при акуратному стилі їзди.
 
Якщо все-таки ви потребуєте у значно більш надійному двоколісному другові, який не вимагатиме «дамського» стилю їзди, в такому випадку краще зупинити свій вибір на ціновий діапазон десь від 750 доларів США і більше.
 
І так вибираємо велосипед:
Проведеми огляд деяких елементів обвіcу і самого байка, які можуть істотно полегшити життя великого хлопеця з надмірною масою тіла. Адже вкладаючи в свій байк, ви робите вкладення у власне здоров'я, так як велосипедні поїздки сприяють інтенсивному скиданню ваги.
Отже, перше: Бажано, щоб після покупки велосипед був обладнаний дисковими гальмами або, по крайній мірі, заднім гальмом. Це не зайваий запобіжний засіб: велику масу важко зупинити. На гірських перевалах і спусках при хорошому дорожньому покритті можна розвинути швидкість без особливих зусиль до 60 - 70 км / год. Єдина думка, яка при цьому приходить в голову - не дай бог що-небудь станеться... Тому що відчуття швидкості, коли сидиш в машині і на байці, абсолютно різні...
Хоча, якщо поглянути на цю проблему з іншого боку, то можна побачити, що надійність «схоплювання» диска колодками може мати і негативні наслідки, якщо робити це занадто різко. Велосипед може просто «клюнути» вперед. Тому в м'якому гальмуванні на кліщових гальмах є своя логіка. Тому краще всього залишити переднє гальмо - v - гальмо, а заднє - оснастити дисковим.
 
Друге: Якщо підходити до вибору типу велосипеда, то тут потрібно врахувати наступне: в тому випадку, якщо велосипед купується для неспішної поїздки людини до магазину, де він затарюється пивом, картоплею фрі, гамбургерами, кладе це все в кошику над переднім крилом велосипеда, а потім поїдає все у будинку, через що зашкалює і цукор, і тиск, то в цьому випадку можна купувати хоч дамський велосипед.
 
Толку від цього буде мало, так як вага буде тільки рости, тому забава велосипед буде недовга. Тому краще ці гроші відразу відкласти на пам'ятник і вінки.
 
У тому випадку, якщо ж ви твердо вирішили за допомогою велосипеда зберегти своє здоров'я і знизити вагу, то необхідно купувати гірський велосипед. На маунтінбайках рівномірно розподілена навантаження між сидінням і руками. Нахил вперед дозволяє впевнено триматися в сідлі на стежках і на пересіченій місцевості.
 
Це, звичайно, з незвички трохи втомить м'язи рук, але зате дозволить знизити напругу з хребта. У тому випадку, якщо ви поїдете на дорожньому велосипеді з прямою спиною, то всі удари, недостатньо амортизуються через велику вагу, будуть передаватися на міжхребцеві диски поперекового відділу хребта, і при одному з таких чутливих «потряхувань» можна заробити протрузію, або навіть грижу.
 
У той же самий час, якщо нахилити тулуб вперед, то нічого подібного не трапиться.
 
Третє: Не слід слухати деяких продавців, які з запалом будуть запевняти, що раз ви важка людина, то ви повинні купувати максимально легкий велосипед, тому що «велосипеди для важких чоловіків повинні бути легкими», «для серця потрібне максимальне розвантаження», «вам буде важко при такій вазі їздити на важкому велосипеді »і так далі. Все це елементарні комерційні виверти. Продавці теж люди, і вони потребують в преміальному.
 
Всім відомо, що полегшені моделі (наприклад, з карбоновими рамами) коштують набагато дорожче своїх алюмінієвих побратимів. Але ця, дуже корисна легкість для середньої людини, може виявитися згубною властивістю для велосипеда під ваш вагу.
 
Тому порада: Не біжіть за полегшеними моделями! Вони вам ні до чого.
 
Четверте: Не прагніть брати двухподвіси і не спокушайтеся амортизацією заднього колеса. Повірте досвіду: у повної людини є частини тіла, які можуть добре амортизувати і при жорсткій рамі.
Навпаки, прагнете до максимальної міцності конструкції байку і відсутності зайвих частин.