(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
03.07.2017 10:34

Налаштування велосипеда після покупки, що і чим регулювати...

Налаштування велосипеда після покупки, що і чим регулювати...

Якщо ви все ж вирішили не користуватись послугами наших чудових майстрів по налаштуванню велосипеда після покупки, то дамо вам кілька порад, що і чим регулювати.

Якщо ви тут, то швидше за все ви стали володарем нового велосипеда і бажаєте його правильно налаштувати щоб насолоджується велосипедними прогулянками. Налагодження та обслуговування велосипеда після покупки, це перше що потрібно знати відповідального велосипедисту, саме від правильного та своєчасного налаштування залежить комфорт і безпека їзди на улюбленому велосипеді.

При покупці нового велосипеда в нашому магазині velolux.od.ua Вам відразу допоможуть налаштувати всі вузли. Майстер в магазині все перевіре, підкруте і можете їхати.

Чому необхідне налаштування нового велосипеда і регулювання після покупки?


Все просто, справа в тому, що механізми нові і їм потрібне притирання, обкатка. Через пару десятків кілометрів майже завжди можна виявити, що болти гальмівних дисків розслабилися, а перемикання швидкостей стали не такими чіткими. Буває таке що ніде не вдаряючись колесами ви помічаєте вісімку, ослаблення спиць. Дня нового велосипеда ці симптоми цілком нормальне явище. Тому підготовка велосипеда після покупки має важливу роль.

Тепер давайте поговоримо безпосередньо що необхідно налаштовувати після покупки велосипеда і які потрібні інструменти для цього.

Сідло велосипеда:

Насамперед сівши на велосипед, ви повинні налаштувати його під свій зріст. Це робиться шляхом регулювання нахилу і висоти сідла. Обов'язково прочитайте статтю: як правильно вибрати розмір рами на гірському велосипеді. Для регулювання кута нахилу і висоти сідла вам знадобиться шестигранник.

На сучасних велосипедах висоту можна відрегулювати віджавши зажим з ексцентриком, якщо у вас звичайний затиск то використовуйте шестигранник 5мм. Регулювання нахилу сідла здійснюється також за допомогою ключів. Якщо стара модель то знадобиться ключ на 13, на нових сідлах використовується інструмент шестигранник на 6 мм.

Колеса велосипеда:

Як було написано вище, що не завжди є можливість доїхати додому своїм ходом після покупки. Доводиться знімати переднє колесо, а може і два, якщо вантажити в автомобіль. На сучасних моделях зняти колесо не складе труднощів, вони як правило мають ексцентрики, які для зняття необхідно просто розтиснути і пару раз прокрутити. Але є і велосипеди, для зняття коліс на яких знадобиться ключ на 17, на втулках так використовуються звичайні шестигранні гайки під ріжковий ключ на 17-ть. Необхідно стежити щоб колеса були нормально затягнуті, перевіряйте частіше цю справу.

Ще одна проблема, яка може виникнути при обкатці нового велосипеда - це вісімка. Так як колесо нове, (та й на старому, обкатаному, слід стежити за натягом спиць) при обкатці можуть виникнути послаблення спиць, що викликає дану несправність. При покупці в магазині у вас буде безкоштовне перше ТО, в такому випадку цю проблему поправлять по гарантії. Якщо таке не передбачено, то доведеться виправити вісімку на колесі велосипеда самостійно або звернутися до фахівця у цій справі.

Не мало важливу роль відіграє тиск в шинах. Якщо він буде занадто малий, велика ймовірність пробою, порізу камери об обід колеса, бували такі випадки не рідко в вело прогулянках зі слабким тиском в шинах. Виробники пишуть збоку на покришці скільки повинно бути оптимальний тиск, як правило воно в PSI або Bar. 1 psi = 0.068947 Bar.

Підтримуйте його для більш комфортної їзди по трасі, рівним грунтових дорогах, можна приспускати не багато, якщо ви заїхали в грязюку, для кращого зчеплення з дорогою. При добре накачаних колесах буде кращим накат, але по нерівностях і купинах буде жестковато, але тут вибирайте самі оптимальне значення тиску в шинах в залежності обстановки.

Регулювання та налаштування керма:


Налаштування велосипеда після покупки передбачає також регулювання керма під себе. У спортивних велосипедах висота керма практично не регулюється, вона залежить від довжини штока вилки, на який накидаються спеціальні кільця проставки, потім кріпиться винос з кермом. Але ті так давно виробники стали продавати подовжувачі штока, що сприяють підняттю керма. Також кермо повине стояти рівно, перпендикулярно колесу, налаштовується розслабленням шестигранників на виносі (5-6мм).

На кермі знаходяться перемикачі, ручки (гріпси), на ручки гальм які можливо необхідно буде налаштувати, зрушити в потрібне положення, як вам зручно, шляхом ослаблення шестигранників (зазвичай 5 мм), якщо це манетки (перемикачі) або гальмівні ручки.

Також можна підлаштувати кермо по куту нахилу від себе або на себе, відпустивши на виносі шестигранники. Мабуть, про налаштування керма на новому велосипеді все сказали.

Налаштування велосипеда своїми руками після покупки займає не так багато часу, поставтеся до неї серйозно, так як трапляються не приємні моменти, які призводять до різних травм. Слідкуйте за всіма вузлами, своєчасно робіть ТО і ваш велосипед буде служити вам вірою і правдою довгі роки.