(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
12.01.2017 11:45

Які бувають велосипедні системи?

Які бувають велосипедні системи?

Давайте ми Вам трошки розповімо про основні відмінності систем:

Кількість зірок.

Система може містити від однієї до трьох зірок. Одна зірка зазвичай ставиться на BMX, даунхильні байки, велосипеди для тріалу, сітібайки. Дві зірки зазвичай ставляться на туринги і шоссейники (характерна пара: 42-52 зуба). Три зірки ставляться на MTB / ATB і гібриди (характерна трійка 44 (42) -34-22 зуба).

Форма зірок.

Зірки можуть бути круглими і овальними. Наприклад ми каталися на системі Shimano Biopace-SG (FC-M200) з зірками овальної форми, але реальних переваг / недоліків не виявили. Просто дещо інші відчуття... Ну трохи вище ККД, якщо не використовуються тукліпси або контакти. Переважна більшість систем мають круглі зірки.


Довжина шатунів.

Важливий параметр. Чим довше шатун, тим більше зусилля можна розвинути і швидше їхати, проте довгими шатунами з незвички можна почати чіплятися на виступаючі нерівності. Для байка стандартна довжина шатунів 170мм і 175мм.

Кріплення шатуна до каретки.

До сих пір випускаються велосипеди, у яких шатуни кріпляться клинами до осі каретки... Однак це минуле століття. Зараз переважають два різновиди: з конусним кріпленням на вісь каретки і суміщені з нею шатуни. Перша - це сучасна класика, найбільш оптимальне і надійне рішення. Друга - промисловий перекрут, спрямований на здешевлення технології виробництва і ставиться в основному на дитячі велосипеди.

Матеріал зірок і шатунів.

Зараз всі пристойні виробники починають робити навіть дешеві системи з алюмінієвими шатунами, що істотно знижує їх вагу і додає міцність на вигин. Однак величезна кількість безрідного обладнання зроблені зі сталевими шатунами, так само як і нижчі групи іменитих виробників. Про сталеві шатуни писати вже безглуздо, бо це наймолодші групи обладнання, що використовуються на "пивних" велосипедах, в яких головне вартість знизити.
Основна відмінність в алюмінієвих шатунах - наявність порожнини в тілі шатуна. Якщо шатун порожнистий, це знижує його вагу, проте, але в кілька разів збільшує вартість. На міцності шатуна наявність внутрішньої порожнини не позначається.
Зірки робляться зі сталі та алюмінієвих сплавів. Іноді ставиться змішаний набір: частина зірок алюмінієва, частина сталева, так майже на всіх байках бюджетного рівня (300-600 $). Алюмінієві сплави легше і міцніші на вигин, ніж сталеві, однак і вартість їх істотно вища. Також не забувайте, що сталь сталі ворожнеча: сталеві зірки рівня Tourney зовсім не те ж саме, що сталеві зірки рівня Altus. Сталь на Tourney йде м'якша, а тому утримати їх в прямому стані завдання практично нереальне, а це в свою чергу дуже сильно впливає на чіткість перемикання передач в системі і тривалості життя ланцюга. А якщо серйозно, сучасні алюмінієві зірки перевершують за якістю серійні сталеві.

Спосіб виготовлення зірок.

Їх два: фрезерування і штампування. Штамповані зірки дешевші. Фрезерованими ж комплектуються байки з високими групами устаткування (від LX) за рахунок їх більш високої якості.