(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
25.02.2017 13:40

Велотуризм для любителів...

Велотуризм для любителів...

Більшість велосипедистів, як байкери, так і шоссейники, хотіли б подорожувати на велосипеді, проте більшість побоюється труднощів похідного життя: намет, рюкзак по 20-30кг, відсутність побутових зручностей і т. д. Однак досвід показує, що цілком можна влаштуватися в готелі, пансіонаті або приватному секторі і здійснювати вилазки. До того ж катання на важкому, навантаженому велосипеді - сумнівне задоволення. Набагато цікавіше покататися без нічого, собі на втіху. У подібного відпочинку маса переваг, як перед туризмом, так і перед відпочинком без байка. Велосипед - це відмінний транспорт, особливо зручний у відпочинку, на ньому можна об'їхати значну кількість цікавих місць і одночасно покататися. Якщо Ви живете в рівнинній місцевості, то такі поїздки - єдина можливість покататися на байку в тих умовах для яких він спочатку створювався. Та й для шоссейників знайдеться багато цікавого. Найцікавіші, на мій погляд, поїздки на 1-2 тижні.

З точки зору перевезення велосипедів їхати найкраще на поїзді, причому в плацкартному вагоні - там найлегше вантажити байки, на верхню полицю легко влазять чотири байка зі знятими колесами, сідлами і педалями. Якщо ж Ви їдете в купе, то краще розподіляти так, щоб в одному купе було не більше двох осіб з велосипедами. При перевезенні велосипеда в літаку необхідно зняти колеса, задній перемикач, педалі і ретельно упакувати велосипед в чохол, обклавши його м'якими речами, оскільки при навантаженні його майже напевно будуть кидати не думаючи про його збереження. Можливо доведеться доплачувати за його перевезення. Якщо Ви їдете в країну з розвиненою інфраструктурою, то краще взяти велосипед напрокат, це буде простіше і як можна дешевше.

Житло краще шукати в приватному секторі, там значно дешевше, ніж в готелях і пансіонатах.
Оптимальний час для поїздки - травневі свята, вересень-жовтень. Ціни значно нижче, ніж влітку, погода гарна і менше відпочиваючих. Найчастіше виявляється, що в південних країнах восени немає виснажливої ​​пори, а дощів навіть менше, ніж влітку.

Для катання підійде будь-який справний гірський велосипед, інша справа - наскільки простягаються Ваші амбіції. Якщо Ви хочете не поспішаючи покататися вулицями та парками і подивитися місцеві визначні пам'ятки, то цілком достатньо дешевого прогулянкового байка. Для катання по горах бажаний більш надійний байк, бажано з підвіскою на передньому колесі. Якщо ж Ви плануєте здійснювати протяжні поїздки по гірських дорогах і стежках, то краще за все Вам підійде двухподвіс з достатнім запасом міцності, з ходом підвіски 100-150мм, дисковими гальмами. Вибір байка також залежить від того, наскільки екстремально Ви збираєтеся кататися, наскільки Вам цікаві підйоми, спуски. І, звістно, не забувайте вдягати захист, що відповідає Вашій майстерності і рівню катання.

З інструменту варто взяти необхідний мінімум: шестигранники, насос, 2-3 запасних камери і латки, монтажки (з деяких ободів розбортувати покришку може тільки монтажка), запасні троси на гальмо і перемикач. Якщо Ви добре розбираєтеся в конструкції велосипеда то можна взяти і інші інструменти, проте передбачити всі поломки все одно не вийде, тому краще заздалегідь уточнити місце розташування веломагазинів, на випадок можливих поломок.

Якщо Ви їдете перший раз, то краще пошукайте більш досвідчених попутників, це збереже Ваші час і гроші. І до того ж, нові люди привносять нові враження, в компанії їхати цікавіше. Хоча перед поїздкою краще покататися разом, щоб зрозуміти, чи не будете Ви гальмувати один одного.