(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
27.12.2017 13:09

Бельгійський стартап REIN4CED випускає карбоновий композит посилений сталлю «який не ломається».

Бельгійський стартап REIN4CED випускає карбоновий композит посилений сталлю   «який не ломається».

Безумовно, карбон дав сильний поштовх в розвитку легких і швидких велосипедів. Але на відміну від металевих байків, пошкодження в карбоновій структурі не так просто виявити, а передбачити поломку деталі після отримання пошкоджень ще складніше. Тому бельгійський стартап REIN4CED розробив новий тип карбонового композиту, посилений сталевими нитками. Новий композит залишається легким і гнучким у виробництві, але в результаті виходить більш міцний виріб з найкращим опором ударам і більше цілісністю структури при отриманні пошкоджень.

Ударостійкий карбоновий композит REIN4CED зі сталевими волокнами.

Багатьох велосипедистів відлякує уявна крихкість і часто катастрофічний характер поломок традиційного карбону. І хоча методи виробництва і технології значно пішли вперед за останнє десятиліття, ми все одно іноді можемо бачити, як на друзки розлітається якась деталь з карбону або виробник влаштовує відкликання через підвищений ризик поломок. Звичайно, здебільшого такі поломки відбуваються через аварії або через навантаженя, що перевершують розрахункові, для яких було призначене виріб, або через виробничий брак. Але ця крихкість, або навіть «страх поломки» обмежує застосування карбону. Наприклад, карбон вважається менш придатним для використання на байках для повсякденного катання у справах або в байках, які піддаються більш жорсткому поводженню.

І тут на сцену виходить REIN4CED зі своїм посиленим композитом. Хлопці розробили матеріал в процесі пошуку рішень для збільшення опору ударам. Одержаний в результаті посилений сталлю композит значно більш міцний, ніж типовий вуглець зі смолою. При цьому зберігається низька вага і схожі структурні характеристики. Простіше кажучи, REIN4CED додають в потрібні місця «спеціально розроблені сталеві волокна».

Такий посилений композит при ударі діє більше як звичайний метал, ніж традиційний карбон. Вдарте по ньому і ви побачите локальну вм'ятину, яка «практично не впливає на цілісність і міцність рами». Зберігаючи більшу частину структурної цілісності ймовірність раптової трагічної поломки помітно знижується. При цьому пошкодження легко видно на око і велосипедист зможе їх виявити і віддати в ремонт або замінити деталь.

Як будувати байки з посиленого карбону REIN4CED

Схоже, що потрібно для цього організувати автоматизоване виробництво матеріалу. Включення сталевих волокон в матрицю привносить збільшення опору ударам без значного обважнення і ускладнення процесу роботи з Препреги. Біда в тому, що традиційно карбовий препреги проводиться зовсім не там, де з нього роблять вироби, а для використання REIN4CED потрібно ці виробництва мати в одному місці. Тому, разом з композитом, вони розробили повністю автоматизований процес виробництва, який бере карбон, сталь і смоли і видає готові вироби у вигляді рами або вилки, наприклад. REIN4CED вже почали працювати з декількома виробниками байків і тепер сподіваються в швидкості налагодити виробництво в Європі.

За найсвіжішою інформацією, REIN4CED отримали недавно велике вливання інвестицій. Тепер перед ними стоїть завдання по налагодженню виробництва своїх «невбиваних» карбонових рам на фабриці в Бельгії в 2018 році.