(050) 33-425-44,   (067) 21-460-71
Skype
Каталог
новини
всі новини
08.11.2017 12:06

Аллан Пайпер: сформувати команду для участі в «Тур де Франс» 2018 року непросто...

Аллан Пайпер: сформувати команду для участі в «Тур де Франс» 2018 року непросто...

До початку гонки «Тур де Франс» 2018 року залишається більше 240 днів, проте основне навантаження, пов'язане з офіційним твердженням складу команди BMC для участі у французькому гранд-турі і постановці перед нею цілей, яких вона повинна буде досягти, ляже на спортивного директора BMC Аллана Пайпера якраз в міжсезоння.

У 2017 році команда BMC, члени якої неодноразово вигравали етапи «Тур де Франс» і ставали володарями жовтої майки в 2015 і 2016 роках, зробила ставку на перемогу Річі Порта в генеральній класифікації. У 2016 році австралієць зайняв четверте місце, а в липні цього року всерйоз претендував на перемогу, однак падіння на дев'ятому етапі завадило його планам.

На змаганнях «Тур де Франс» 2018 року Порт, поза всякими сумнівами, займе лідируючі позиції, оскільки маршрут багатоденки добре підходить для універсалів, здатних однаково легко долати підйоми і брати участь в гонках з роздільним стартом.

Як пояснив Пайпер, в останні кілька років маршрут змагань відходить від традицій «Тур де Франс». У наступному році гонка почнеться з оброблення на старті, а етап в Рубе включатиме 15 ділянок з бруковим покриттям, до того ж гонщиків чекають траси в Піренеях і Альпах. В цілому маршрут розрахований на універсалів, які звикли їздити по будь-якій місцевості.

Напружений початковий етап «Туру» ускладнюється станом доріг і вітряною погодою в Бретані, обробленням і крутими схилами в Мюр-де-Бретань. Якщо додати сюди бруківки дев'ятого етапу, з'являється чималий шанс зійти з дистанції ще до в'їзду в гори. У зв'язку з цим відбір восьми гонщиків, основне завдання яких полягатиме в підтримці Порта, з 23 членів команди напевно займе у Пайпера і менеджменту BMC значну частину міжсезоння.

Як заявив Пайпер, спроба вбити декількох зайців не призводить ні до чого хорошого. Зате команді з одним лідером, має одну мету, набагато простіше брати участь в гонці, оскільки всі ресурси такої команди витрачаються на одного велосипедиста. Тим не менш, деякі команди іноді одночасно виділяють претендента на перемогу в загальному заліку і спринтера, і, якщо BMC вирішить наслідувати їхній приклад, як спринтера, ймовірно, буде обраний Грег Ван Авермат.

Завдяки високому рівню їзди по брукову покриттю, Ван Авермат, швидше за все, увійде в число учасників змагань, як і Роан Денис, неодноразовий переможець гонок з роздільним стартом. Саймон Герранс, який нещодавно підписав контракт з BMX, також розглядається на роль капітана команди, проте Пайпер повідомив, що поки що рано офіційно оголошувати про призначення.

Він розповів, що в наступному році до BMX приєднається кілька перспективних спортсменів, наприклад Альберто Беттьоль, а крім того, перед оголошенням остаточного списку менеджменту команди необхідно оцінити стан трас, включених в маршрут змагань, і виробити оптимальний склад учасників з урахуванням поставлених перед ними цілей.